Sunday 1 July 2012

.Majlis Kahwin Sana Sini.

Assalamualaikum...



Entry nie sebenarnya takde kene mengena sangat dengan aku. cuma aku tersangatlah teruja melihat gambar-gambar yang diambil dan lebih mengujakan lagi bila pengantinnya adalah si cantik manis Irma Hasmie ;) ehhhh, copppp ! pasangan si Irma nie tak kurang hebatnya tahu tak? gantang gituuuu. hahaha.





S.A.H sudah menjadi isteri :) 
aku rasa saat ini pasti menjadi detik-detik yang paling emotional bagi seorang wanita kan?





Kesakitan yang diberikan dulu untuk mendapatkan senyuman pada hari ini. anda faham?
renung-renungkan dan selamat beramal ;)





Moment yang paling aku suka ! :')





Sangat sesuai mereka berdua kan? :D





Pengantin lelaki sangat pandai berposing !











Very the C.O.M.E.L !





 Sporting kan dorang? :)
calon suami aku pon nanti harus lah sporting untuk berposing macam nie ! boleh? :p





H.A.P.P.Y for both of them.


Even mereka tak kenal aku. dan tak mungkin membaca entry ini. tapi aku tetap nak wish SELAMAT PENGANTIN BARU dan selamat juga untuk menempuh alam baru selepas ini. Semoga berbahagia hingga ke syurga. InsyaAllah :)



Ehhhh, coppppp ! again :p ade soreang lagi yang dah menamatkan zaman bujang beliau. aku selalu follow die nie sebab blogger terfamous kat Malaysia jugaklah katakan. gila kau tak follow? hahaha. btw, SELAMAT PENGANTIN BARU juga untuk Irine Nadia Marcello ;)





Amacam? lepas tengok semua gambar-gambar nie korang rasa teruja tak macam yang aku rasa? ke aku sensorang je yang rasa terlebih nie? hahaha. ape pon, aku memang suka tengok gambar-gambar orang kawin sebab dipenuhi dengan gelak ketawa dan kegembiraan :') tapi, gambar sendiri tak tahu lah bila boleh tengoknya kannnn :p



J.o.d.o.h.i.t.u.r.a.h.s.i.a Allah. Jumpa lagi !



*Sumber gambar Irma Hasmie dari The Kliker





1 comment:

zeera said...

aku pun suka sangat melihat gambar-gambar pernikahan dan persandingan orang lain. siap meremang remang bulu roma kau. hover kan? bukan apa, aku pernah rasa apa yang mereka rasa maka dengan itu dia terimbas sekali kenangan lalu yg manis itu :)

 

Template by Blogger Candy