Sunday 8 April 2012

It's a new life.. It's a new day


Assalamualaikum.






Motif aku letak pic si tikus kat atas tu? aku pon konpius ! maybe disebabkan kecomelan die kot :p *abaikan* Hai guys ! lame gila tak update ini belog. just wanna say hi and update my new stories here. Honestly, aku telah 'menganak tirikan' laptop aku sejak sebulan yang dah berlalu nie. kalau dulu, laptop, online dan twitter adalah dunia ku dan kalau sehari tak buat 3 benda nie memang kira tak lengkap lah kehidupan seharian aku kannn. tapi, itu dulu.



Sekarang, nak pegang lappy pon rasa malas, apatah lagi nak on kan. yelah, kalau dah 9 jam ko bekerja kene hadap pc, non-stop pulak tu. tak ke naik juling mata? nie pulak nak sambung lagi dekat rumah? haruslah tak kan. macam hari nie, aku gagahkan diri juga nak update belog nie ;) terlebih makan viramin M agaknya !



Hari hari ku lebih terisi sekarang nie. Alhamdulillah. walau permulaan yang agak slow dan masih tidak berapa jelas arah tuju selepas ini tapi hanya syukur yang mampu diucapkan saat ini. mungkin apa yang menanti di masa hadapan masih kabur tapi aku percaya dengan jalan yang telah dipilih ini. atleast, i'm doing something now. and hopefully, it's gonna be much better. just believe and pray.




Semakin menyukai kerja baru ku ini. walau pada permulaannya sangat stress sebab kene hadap nombor. I hate numbers ! *honestly*



1 comment:

Cik Comey said...

lama cik shidot x update blog..Bz betul skrg yea..cogratz sbb dah dpt keje.. =)

 

Template by Blogger Candy