Tuesday 6 December 2011

JJCM di Bagel 'N' Coffee Station




Pintu masuk



 



Dalam kedai
*agak sempit di dalam tapi masih selesa* 



 


Air apple jadi pilihan 



 


Mushroom soup for Appetizers
*sangat pekat tapi sedap*



 


main course for me
Classic New York Lox Bagel (salmon)
*siyes sedap !*



 


main course for Yana
*aku lupa nama dia tapi sedap gak. dalam bagel tu ade beef and its your choice to choose chic or beef. next time aku nak try yang nie plak* :)





yummyyyy !






Dessert for me
Apple Crumble with Vanilla Ice-cream & Caramel Sauce
*2nd choice actually but still bolee layan. first and last maybe ! terlalu manis*






Sticky Dates Pudding with Vanilla Ice-cream topped with Butterscotch

*gilaaa panjang tak hingat nama dia ! hahah. siyes nak sangat makan nie tapi dah habissss T_T aku sampai sanggup google dalam kedai tu tahu semata-mata nak cari menu nie. sebab bila waiter tu tanya, kami tak tahu nak cakap yang mana satu sebab dessert nie tadee dalam menu. trimasss pada waiter tu sebab sanggup menunggu aku search dan melayan permintaan kami. sampai bawak mobile phone aku masuk dapur semata-mata nak tanya pada chef ! hahahah. last-last habisss~







ini adalah hasil kerja seni Cik Yana !
Bila perut dah kenyang, mula lah idea sengal datang :)




Nak cuba? pergi je dekat Hartamas Shopping Centre. aku jamin korang akan keluar dengan senyuman terukir di bibir ! :) aku pon mahu datang lagi untuk Sticky Dates Puding tuuu. tapi entah bila dan siapa pula yang mahu temankan ye? heeee. anyone?




3 comments:

Sara Ali said...

mak aiii...sedap nyer...
terliur kot..

haii makin menjadi2 la selera kamu ni..

=)

zeera said...

fuyyo..hartamas kot..tmpt mahal tuh~

CikShidot said...

sara : kannn. kalau bab makan memang tak bolee tolak :)


zra : tadeee lah. harga standard je. ak p dah lame nie, awl bulan 10 ari tu. br nak update je entry nie :)

 

Template by Blogger Candy