Sunday 13 November 2011

Chocoholic


Siapa kat sini hantu coklat? jika ya ! maka, korang boleh menjadi sahabat coklat aku. heheh. aku nie memang pantang sikit jumpa coklat, mesti cepat je nak sambar dan rasa, lagi-lagi kalau benda tu free kannn. so, satu hari tu, aku ngedate sama kawan aku kat klcc. jalan punya jalan, tetibe nampak satu benda alah nie. comel ! itu ekspresi aku bila pertama kali lihat benda tu. masa tu aku tak tahu lagi ape benda alah tu kan. maklom lah, dah berabad tak round klcc tu, dengan kedai yang dah banyak berubah. jakun lah kejap.

  


comel kan?



Tetibe, kawan aku cakap. 'sedap ke ey coklat tu? kita banyak tengok kat belog orang post pasal coklat nie.' laaa, coklat ke? dalam hati je lah. huhuh. kawan aku nie pon suka juga kot makan coklat. so, kami pon beli lah 4 biji semata-mata nak hilangkan kempunan nak merasa kan. cuba teka sebiji berapa? RM3.90 kot ! nasib baiklah comel. boleh tak? hahah. ade beberapa flavour tapi kami nak try 4 jeee dulu, kira best seller lah. 







kelabu - caramel
coklat - chocolate
putih - hazelnut
pink - red velvet (strawberi)



Caramel is the best ! Red Velvet pulak manisssss nye laahaii. nampak je macam keras kan? tapi actually sangat rapuh dan lembut. konon-konon nak kerat dua pakai tangan la kan sebab nak bagi kawan aku rasa, lerai kot ! hahah. at the end, gigit sudahhh. so, next time korang jumpa jangan lupa rasa oke. tapi bagi sesape yang tak makan manis tu, aku tak suggest lah korang beli red velvet tu. huhuh. selamat mencuba ! :)




No comments:

 

Template by Blogger Candy