Saturday 19 November 2011

Orang Gila Cheese Memang Macam Nieee

Pernah tak korang rasa teringin sangat nak makan sesuatu? situasi macam nie memang biasa terjadi dikalangan ibu-ibu mengandung tapi tak mustahil kadang-kadang, ada masa-masa tertentu kita yang tak mengandung nie pon mengalami keadaan yang sama. ye tak? oppsss ! aku tak pregnant ye ! kahwin apatah lagi. bhahahah.
Nie semua gara-gara pizza terbaru dari Pizza Hut tu lah. Pizza Ultimate Cheesy 7. macam mana aku tak teringin kannn, dah kata gila suka makan cheese ! heheh. tengok iklan pon dah meleleh air liur. bhahahah. mula-mula tu aku plan nak call for delivery jeee. sudahnya, ke restoran jugak aku kan. habis, kalau dah beribu kali try tapi still enggage gak line tu, nak cakap apa lagi kan? grrrr !





Tengok cheese die ! sangat tak tahan. huhuh 





untuk toppings, cheesy pepperoni jadi pilihan.
cheese lagi kan? nie dah kira ultimate 8 ! bukan 7 lagi dah. 
bhahah.





Mushroom soup yang tak berapa nak sedap seperti biasa.
tak habis walau order 1 jee. dan segala daun bagai ditabur tu kenapa? 
huhuuh.





Air jangan dilupakan. kalau dah tercekik, siapa nak tolong?
heeeee.
first time aku order iced lemon tea, selalu balik-balik pepsi je kannn.



Bila perut dah kenyang, pandai-pandai lah cari pintu keluar ye :) dan untuk kesekian kalinya, kempunan aku nak makan pizza ultimate 7 nie tercapai gak. pasni teringin makan apa pulak lah kan? eh, jangan lupa try nanti tahu ! :)




No comments:

 

Template by Blogger Candy