Tuesday 29 November 2011

Lisa oh Lisa

Korang tahu tak ada magazine baru kat Malaysia nie? Lisa ! aku pun tak tahu actually. semuanya secara kebetulan bila aku nak beli magazine dekat RnR Tapah masa on the way balik ke Kedah. tahu jeee lah kan kalau dari Gombak nak balik nun jauh di utara tu makan masa yang lama gak. so, saje beli something untuk di baca bila dah bosan tahap maksima !





cover page untuk edisi pertama Malaysia



Tetiba nampak pulak magazine nie. nak pulak ada gambar fazura jadi coverpage. yes ! aku memang minat dengan die. tak pikir panjang dah, terus ambik dan bayar :) blurrr sekejap aku bila makcik aku tetiba tanya, 


'kakngah, kenapa semua orang ucap tahniah kat Lisa nie?' 
*yang dia maksudkan adalah Lisa Surihani yang kebetulan ada gambar dia dalam tu* 

'ouh, bukan Lisa tu lah tapi majalah nie memang nama Lisa'. 
hahahah. 



Oke lah cerita-cerita dalam magazine tu. aku suka dan banyak info yang menarik. nie keluaran edisi pertama dan aku pun tak pasti ia diterbitkan berapa bulan sekali? ke sebulan sekali? entah. aku pon jarang nak beli magazine nie, just untuk baca time kebosanan tu boleh laaa.

 

Eh, macam makin cantik kan si fazura nie? lagi-lagi time kat anugerah Festival Filem Malaysia baru-baru nie. ingat lagi dulu dia selalu cakap yang dia tak cantik. padahal aku tengok dia selalu jeee cantik especially bila tak make up ! maybe cuba bersikap rendah diri kan. and that is good :)






dah lah cantik, berlakon pon best !
kira bakat dan rupa, dua-dua pon ada.





 



cantik kan baju dia :)


No comments:

 

Template by Blogger Candy