Sunday 13 November 2011

Save The Date

11/11/11


satu tarikh yang cantik untuk diingati bukan? macam bufday aku yang lepas. 11/01/11. heeee. actually, aku nak buat sikit review pasal movie shark night yang aku tengok pada tarikh nie. bagi sesape yang tak tahu, meh aku nak bagi sinopsis sikit.



Cerita ini mengisahkan percutian 7 orang pelajar kolej di sebuah tasik. Percutian yang sepatutnya gembira telah bertukar menjadi tragedi apabila mereka telah diserang oleh ikan jerung yang mendiami tasik tersebut tanpa pengetahuan mereka. Orang yang diharapkan untuk memberikan bantuan rupanya adalah dalang disebalik kejadian yang menimpa mereka. 


Adakah mereka akan terselamat dan apakah motif disebalik semua yang terjadi ini? Anda perlu saksikan sendiri. heheheh. jalan cerita die boleh dikatakan simple dan mudah untuk kita jangka apa yang akan berlaku untuk scene seterusnya. dan cerita die pon tak lama, kira korang tak sempat nak tido pon, tahu-tahu dah habis. heeee. cuma, kadang-kadang part shark tu main 'kejar-kejar' dengan para pelakon buat aku sedikit excited untuk menjerit. hahah. dan seriusly, aku dengan kawan aku pulak yang terasa macam dikejar! tapi, satu jeee yang aku pelik. kenapa mereka yang lain di dalam panggung tak seaktif kami? tido ke ape? huhuh.

Tapi kalau tengok 3D version maybe lebih seronok kot. kannnn? oke lah, dari 5, aku nak bagi 3 bintang jeee. sebab aku sangat tak puas hati dengan ending die. rasa macam tak puas. 'eh, dah habis? macam nie je ke?' hah, itu lah yang terkeluar dari mulut kami bila tibe-tibe je cerita tu habis. huhuh. selamat menonton lah ye!



No comments:

 

Template by Blogger Candy