Friday 4 November 2011

It's Time To Change



Setiap kali tiba tahun baru mesti setiap daripada kita ingin membuat azam bukan? masa nie lah kita semua akan membuat senarai pendek atau panjang untuk setiap perkara yang ingin kita capai di sepanjang tahun tersebut. betul tak? masa nie lah juga kebanyakan daripada kita semua akan berazam untuk membuat perubahan supaya menjadi lebih baik dari tahun yang sebelumnya. betul juga kan? tapi bagi aku tidak. jika kita mahu membuat perubahan, tak perlu lah sampai nak kene tunggu end of the year. nak pulak, lagi sebulan lebih jee kita akan memasuki 2012 kan. but, people can change until they take their last breath, right?
 

Ini merupakan belog aku yang kedua. bukan mudah untuk aku memulakan sesuatu yang baru, kita perlu buat kembali semuanya. dari benda-benda yang basic sampailah mula menulis semula entry yang pertama. sangat leceh sebenarnya. huhuh. baru tak baru jugalah aku dalam dunia belog nie. maybe dekat dua tahun dah. tapi, demi perubahan yang ingin aku lakukan ini, aku bertekad untuk memulakan semuanya dari mula. if you don't like something, change it. if you can't change it, change the way you think about it. and that is what i'm gonna do :)

No comments:

 

Template by Blogger Candy