Tuesday 3 January 2012

2012....Tolong Baik Kepada Saya, Boleh kan?



Assalamualaikum.





Goodbye 2011 and welcome 2012





2012....
Tolong warnai kehidupan aku
Seperti berwarna warninya warna pelangi
Sinarilah hari hari ku dengan warna warna yang terang dan mendamaikan
Semoga perjalanan ku semakin hari semakin indah untuk diingati.






2012....
Aku mahu senyuman yang ceria di setiap hari hari ku
Walau tangis dan tawa tidak boleh dipisahkan
Namun, 
Aku berharap agar gembira itu melebihi rasa sedih yang dialami.
 


 
 
 

2012....
Jadikan aku wanita yang comel
Secomel Lee Da Hae ini, boleh?
Hahaha !



Rasanya belum terlambat untuk aku wish selamat tahun baru kan? untuk tahun nie, rasanya cukuplah aku memohon supaya segala apa yang dirancangkan akan dimakbulkan. aku ingin bekerja, bekerja dan bekerja. banyak perkara yang ingin aku lakukan bila sudah bekerja nanti. dan semestinya, aku nak pakai 'topi' tu. yeay ! and special boyfriend? perlu ke? dah tua tua nie tak kuasa nak berfikir pasal boyfriend ! kalau suami tu, oke :) ade sesiapa nak masuk meminang tak? hahahah ! anyway, semoga tahun nie tahun yang terbaik buat kita semua. Amin. dan sekali lagi, 2012.... tolonglah baik kepada saya, boleh kannnn? ;')


2 comments:

♥ FeRra ♥ said...

aah ! lagu same. hehehe!lagu nie yon bg ku. pa2 trus suke :D

CikShidot said...

first time ak dengar sbb Dena :)

 

Template by Blogger Candy