Saturday 14 January 2012

Hanya Entry Yang Pendek


Assalamualaikum.






Dah tengok Dato Siti Nurhaliza Biography?


Siapa ada History Channel kompem tengok kan?


Disebabkan aku tadeee, Youtube pon jadilah.


Satu jee aku nak cakap lepas tengok video tu.


Aku tak pernah silap untuk menjadi big fan beliau. dari dulu sampailah sekarang. orang nak kutuk, buat fitnah, semua aku tak kisah. selagi aku tak nampak dengan mata kepala aku sendiri. ingat ! dosa membuat fitnah tu lebih besar daripada dosa membunuh.


Setiap orang yang kenal siti dan pernah jumpa dia, sekali pon aku tak pernah dengar yang tak baik pasal dia. satu jee mereka akan cakap. 'she is really nice and humble person'.


Senang untuk kita judge orang. tapi tak semua yang kita nampak dengan mata kasar itu adalah benar belaka. cuba letak kita dalam situasi mereka. dan baru kita tahu langit itu tinggi atau rendah. mudah untuk berkata kata tapi tidak mudah untuk menghadapinya.


Aku tertarik dengan salah satu ayat kak Rozie. 'Siti nie lain sikit. bawaklah siapa2 yang memang tak suke atau benci Siti, jumpe dia depan2. dari tak suke, confirm terus jadi peminat setia....'


Nak tahu lagi. kene tengok sendiri. tak guna aku cakap panjang lebar. nanti menyampah pulak orang nak membaca :p 


Eh, panjang jugak entry nie kan? hahah. Sorry to say. aku memang tak pandai nak karang ayat pendek ! maafkan saya ;)


Selamat Menonton !






Awak sangat cantik bertudung litup seperti ini. hopefully, tak lama lagi. 
love to see you like this <3




*aku selalu berangan untuk celebrate bufday sesame dengan dia. tercapai kah? biar mimpi sampai ke bintang, kan? :')


1 comment:

Sara Ali said...

siti cantik pakai tudung....
kita suka tngok muka dia macam tu....
cantik sangat2...

moga2 terbuka aty dia tok pakai tudung nntie...

kita tnggu je la ye cik shida..
=)

 

Template by Blogger Candy