Monday 2 January 2012

Ombak Dan Batu Ini Menjadi Saksi Kita....

 Assalamualaikum.
 





Sinopsis? tak payahla rasanya untuk aku menulis disini. cerita dah basi pon and for sure semua dah tengok kan? as usual, aku paling last kot yang baru nak melayan? :p bila semua sibuk bercerita pasal ombak rindu nie, aku hanya menjadi pembaca setia jeeee setiap komen komen. mungkin sebab dah melayan nobel dulu, tu yang tak berapa teruja nak tengok. tapi tapi, aku teruja dengan hero die jeeee ! :D


Nak dijadikan cerita. dengan Astro First, semuanya boleeee ! oke jugak actually kalau layan dekat astro nie. selain jimat duit, which is dengan hanya RM15 yang perlu dibayar, korang boleh tengok bersama satu family. pluss 48 hours non stop. tengoklah korang sampai nak muntah ! :) sambil melayan tu, boleh sekali siap makan nasi oke. macam aku ! hahah. dekat cinema boleh? :p lagi lagi, tak perlu beratur panjang semua sampai nak patah kaki beli tiket. 


Overall, cerita nie oke lah. walau tak sehebat rasa sedih yang aku rasakan time baca nobel dulu. sebab bila kita baca nobel nie, kita boleh imagine sendiri situasinya dengan citarasa kita sendiri, am I right? tapi, ade jugak scene scene yang buat aku tersentuh. first, masa si Izzah tu kene tolak dalam toilet sebab Hariz ingat die pregnat kan. second, masa Izzah terjatuh sebab nak kejar Hariz. hampir keguguran kot ! 





Aaron Aziz & Shahida
silaaaaa muntah ! ;p

kalau saya wife awak, confirm saya sangat jelessssss tau, tau -____-



Oke. dari 5 stars, aku nak bagi 4 stars. kalau nobel, aku bagi full stars ! :)




No comments:

 

Template by Blogger Candy